השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    סורג גלילה

    מאמר מערכת / 15.12.2021

    סורג גלילה

    סורג נגלל יכול להוות אמצעי אבטחה חיוני ונוח לתפעול. עבור עסקים מסוגים שונים וגם במגזר הפרטי. סורג גלילה מתאים במיוחד לחנויות שדלת הכניסה שלהן עשויה זכוכית. כיוון שהוא מונע כניסה גם במקרה של שבירת הדלת, אך הוא יכול לשמש גם בבתי מגורים. ניתן להתקין סורגים מסוג זה על פתחי מתחמים עד לגודל של 6 מטרים רוחב. על כן הם יכולים לתת מענה גם לחנויות קטנות אך גם לבתי עסק גדולים. כמו רשתות פארם, כלבו וחנויות מזון הממוקמות בקניונים.

    סורג גלילה

    היתרונות של סורג גלילה לעסקים
    סורגי גלילה עשויים לרוב מאלומיניום, או מפלדת אל חלד, מה שמעניק להם חוזק ויכולת לשאת משקל רב. אך ללא תופעת הלוואי הבלתי רצויה של היווצרות קורוזיה. בנוסף, חומרי גלם אלו מוזילים את עלות המוצר ומאפשרים התקנת סורג נגלל אמין ובטיחותי. במינימום מחיר וללא התפשרות על רמת ההגנה שהוא מעניק. סורגים העשויים אלומיניום הם הפופולריים יותר. בשל משקלו הקל של חומר הגלם והעובדה שהוא אינו מצריך מנגנון תחזוקה מאסיבי. כמו שצריך שיהיה בהתקנה של סוג נגלל העשוי פלדה.

    יתרונות נוספים
    יתרון נוסף של סורגים אלו הוא בהיבט הויזואלי. כיוון שהם מאפשרים יצירת חוצץ בין עסק מסוים. בתוך מתחם גדול לדוגמה, חנות שנמצאת בקניון, לבין יתר המתחם. אך אינם מכסים את פתח העסק באופן מלא. המשמעות היא שגם כאשר העסק סגור ולא ניתן להיכנס אליו, עדיין אפשר להבחין בנקל על התצוגה בחלון הראווה. משמע, הסחורה מוגנת לחלוטין אך פעולת קידום המכירות אינה נפסקת.

    סורג גלילה – היתרון בשימוש הביתי
    סורג גלילה יכול בהחלט להתאים לבתים פרטיים, כאמצעי מיגון מתקדם ומעוצב שמעניק אבטחה יעילה. השימוש בו נפוץ בקרב אנשים שמתגוררים בבתי קרקע, בהם ישנה כניסה אחורית לבית. הרצון לאפשר מיגון ולמנוע פריצות מצד אחד. אך מהצד השני, גם לאפשר יציאה וכניסה של הדיירים מהחצר פנימה ולהפך. שאיפה זו היא שהופכת את הסורגים הנגללים לרלוונטיים, במיוחד עבור כניסה לבית מאיזור החצר. בחירת הדגם הנכון מאפשרת וויסות של כניסת האור אל תוך הבית. על מנת לחסוך בחשמל ולהשתמש באור השמש הטבעי לצורך תאורת הפנים.

    מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים סורג נגלל?
    התכונה החשובה ביותר של סורגים, היא רמת הבטיחות שלהם. ועל כן, חשוב במיוחד לוודא כי לסורג שאתם קונים יש מערכת למניעת נפילה. המסגרת של הסורג וכן המסילות שלו, מוטב שיהיו מיוצרים מחומרי גלם חזקים ועמידים. בעיקר אם הסורג עצמו משמש כשער וחשוף באופן ישיר למזג האויר בחוץ.
    סורגי גלילה כבדים במיוחד, חייבים להיות מצוידים במנוע מאסיבי שיצליחו לתפעל אותו וכן במערכת בטיחות ייעודית, שתבטיח שליטה מלאה בפתיחה ובסגירה של הסורג.
    חשוב ביותר לתת דגש על המסילות והמפגש שלהם עם מסך הדלת. להבדיל ממסילות העשויות מפרופיל חצוי – צורת U שהינם הנפוצים ביותר. מסילות שמיוצרות בעיצוב שמונע חיכוך ומאפשר מעבר חלק של התריס, יאפשר לתפעל את התריס ללא צורך בגריז או חומר סיכוך בעתיד. מסילות איכותיות עם מובילי החלקה יחסכו תקלות רבות וישמרו על מבנה התריס לאורך זמן.

    סורג גלילה לחנות

    חומר גלם איכותי
    כדאי לבחור בחומר גלם שממנו עשוי הסורג, בהתאם לצורך שהוא משמש – כאשר במקרה של סגירות ופתיחות מרובות במהלך היום, מוטב יהיה לבחור בסורג שעשוי מפלדה מאסיבית. רצוי שיחזיק מעמד לאורך זמן ושלא יתבלה בשל השימוש האינטנסיבי. סורג שמותקן בצורה מקצועית – יישאר תקין ושימושי לתקופה ארוכה.

    מלבד הבחירה בסוג מסוים של סורג גלילה, חשוב לוודא כי גם החברה שמתקינה עבורכם אותו מבצעת את העבודה בהתאם לתנאי השטח ולסוג הסורג שנרכש. כאשר בניית תוכנית עבודה והתקנת המערכת על ידי אנשי מקצוע מיומנים, יבטיחו לכם את ההגנה המקסימלית.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן