השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    סורגי גלילה

    מאמר מערכת / 15.12.2021

    סורגי גלילה – בטיחות ללא פשרות

    אחת האיכויות החשובות של סורגי גלילה היא בטיחות. למעשה זוהי תכונה שאסור להתפשר עליה, וברור לחלוטין מדוע. בעמוד זה תמצאו מידע אודות הדרכים השונות שבהן יצרניות מובחרות מקנות לתריסים אמינות ובטיחות.

    סורג גלילה

    מיסב מובנה

    מנגנון בטיחות אחד בסורגי הגלילה הוא מיסב אבטחה מובנה במנוע. תפקידו של המיסב הוא למנוע נפילה לא מבוקרת של הסורג. כלומר, גם אם מתרחשת תקלה כלשהי, התריס לא ייפול (בהקשר זה כדאי להבין שסורג גלילה הוא למעשה תריס גלילה עם פנל סורג).
    סורגי הגלילה משמשים לסגירת מפתחים גדולים – למשל, בחנויות או בחניונים. בהתאם הם כבדים מאוד, כשהמשקל יכול להגיע גם ל-6 ק"ג למטר רבוע. אין צורך לפרט מה עלול להתרחש כתוצאה מנפילה בלתי נשלטת של תריס מסוג זה. לכן, המיסב הוא מרכיב קריטי בבטיחות.

    מסילות

    מרכיב נוסף שתורם לאמינות ולעמידות של סורג גלילה הוא המסילה. המסילות עשויות מפרופילי אלומיניום עבים. העובי והחוסן המובנה של האלומיניום, הופכים את המסילות לחזקים מאוד. בנוסף, יש להם מבנה ייחודי המאפשר להכיל בתוכן מובילי החלקה המונעים חיכוך יתר בתנועת הפנלים בזמן הפעלה של התריס. הצורה של הפרופילים גם מאפשרת הכלת ווי סערה כך שהסורג יהיה עמיד נגד תלישה.
    עוד אחת מאיכויות של האלומיניום היא העמידות לקורוזיה. עמידות זו מושגת בזכות שכבת אלומינה שמונעת היווצרות חלודה והתפוררות הדרגתית של החומר. בהתאם לכך, המסילות לא נפגעות גם כשהן חשופות ללחות ולרטיבות כך הן מבטיחות תנועה חלקה ויציבה של הסורגים לאורך שנים.

    ציר ראשי

    הציר הראשי הוא המרכיב שעליו מולבש מסך התריס. זהו גליל פלדה – חומר גלם שמתאפיין בחוזק מתיחה גבוה. בקצוות של הגליל ישנם צירים מפלדה מלאה המרותכים לגליל עצמו. בזכות מרכיבים אלה, הציר יכול לשאת עליו את התריס לטווח ארוך, גם כשהמשקל שלו גבוה.

    מנגוני פתיחה מדויקים

    עוד היבט חשוב בסורגי גלילה הוא מנגנון הפתיחה.
    יש מספר אפשרויות, ובראשן מנוע חשמלי אשר פותח את הדלת באופן אוטומטי אך קיימת גם אפשרות לקפיץ משיכה המאפשר פתיחה כמו גם סגירה קלה בנוחות יתרה וכל זאת ללא מנוע.
    קיימת גם אפשרות לפתיחה ע"י שרשרת ידנית, זאת כאשר אין מנגנון קפיץ.
    מומלץ לרכוש סורג גלילה של חברה אשר משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח. בסורג מתקדם ניתן לסמוך בעיניים עצומות על מנגנון הפתיחה. מנגנון זה, מהווה חלק בלתי נפרד מרמת האבטחה הגבוהה.

    סורגי גלילה

    אמצעי פתיחה

    ברגע שקיימת דלת מתקדמת עם פיקוד ממוחשב ניתן לקשר למתג מפתח, לחצן פטריה, שלט אלחוטי, קודן ואפילו מנגנון פתיחה ביומטרית.
    למעשה, כל אלמנט אשר נותן פולס במטח נמוך ניתן לחבר למערכת הפיקוד

    בכל מקרה, הדגש החשוב ביותר הוא לקבל ייעוץ מקצועי מחברה אמינה המשווקת מגוון רחב של דגמי סורגי גלילה. כשנעזרים במומחים בתחום מובטח לנו מענה מדויק לצורך הספציפי, כולל רמת אבטחה מרבית. בזכות ההקפדה על שיווק סורגי גלילה שמורכבים מחלקים מובחרים.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן