השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    סורג גלילה

    סורג גלילה

    סורג גלילה נחשב ובצדק לפתרון האידיאלי לכל בית עסק. הסיבה לכך היא העובדה שסורג גלילה מספק כמה יתרונות במוצר אחד. המוצר מספק הגנה וביטחון ברמה גבוהה, חזות עסקית יוקרתית. כמו כן, פרקטיות ונוחות תפעולית וכמובן בטיחות ללא פשרות. אבל מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים סורג גלילה? כל התשובות לפניכם ואתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

    סורג גלילה

    סוג המנוע וההשלכות שלו

    אמנם רוב תריסי הגלילה כיום כוללים את אותם אלמנטים (מיסב מובנה, מסילות, ציר ראשי, מנגנון ואמצעי פתיחה). יש למעשה סוגים שונים של סורגי גלילה שנבדלים זה מזה. הם נבדלים בסוג המנוע: מנוע מרכזי ומנוע צד.

    • המנוע המרכזי נחשב לחלש יחסית. הוא אידיאלי לפתחים צרים (עד 4 מטר), לעד 15 מחזורי פעולה ביום ולכזה שמתאים לסורגי גלילה ספציפיים.
    • מנוע צד הוא מנוע חזק יותר. הוא אידיאלי למפתחים רחבים (מעל 4 מטר ועד 12 מטר). מנוע זה מאפשר מספר רב של מחזורי פעולה ביום (עד 100) ומתאים למגוון רחב יותר של סורגי גלילה.

    מה זה אומר בת'כלס?
    המשמעות היא שמנוע מרכזי מצוין לחנויות ולמחסנים לא תפעוליים כאשר מנוע צד מצוין למפעלים ולחניונים. עם זאת, סורגי גלילה עם מנוע מרכזי נחשבים אמנם לזולים יותר אבל התחזוקה שלהם יקרה. כתוצאה מהחלפה של קפיצים, החלפה של ציר, החלפה של מוט משיכה לשעת חירום וכו'. מצד שני, בסורגי גלילה עם מנוע צד התחזוקה יחסית זולה (אם בכלל כי לרוב נדרש רק גירוז של המסילות) למרות שמחירם הראשוני גבוה.

    מבנה סורג הגלילה

    אחרי שבחרתם את המנוע לסורג הגלילה שלכם, הגיע הזמן להחליט לגבי סוג הסורגים. כאן יש כמה סוגים כאשר יש להתאים את מבנה סורגי הגלילה למטרה ולצרכים הספציפיים:

    • סוגי סורגים המסודרים בשורות ושכוללים מרווחים בצורה מלבנית.
    • סורגי גלילה בצורה של כוורת.
    • ישנם גם סורגים גליים שבנויים מצלעות מתכת שמחוברות ביניהן ויוצרות מסך (הסורג הנפוץ ביותר).
    • כמו כן, קיימים סורגים שכוללים מוטות אופקיים מאלומיניום שמספקים שכבת הגנה נוספת.

    אז מה עושים?

    ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם חברה שמתמחה בייצור של סורגי גלילה, הן לגבי סוג המנוע והן לגבי המבנה של סורג הגלילה.

    סורג גלילה

    כל הפתרונות בסורג גלילה אחד

    הצוות שלנו בדיפנדור עומד לרשותכם ובשבילכם ונשמח לעזור בכל שאלה. הן מבחינה טכנית (יעוץ, תכנון ואפיון של סורגי גלילה) והן מבחינה תקציבית. אנחנו מייצגים את המותגים הטובים והמובילים בעולם בתחום סורגי הגלילה, אבל לא מסתפקים בכך.

    לאורך השנים בנינו שיתופי פעולה עם חברות נוספות בשוק. כך שאתם נהנים ממענה שלם ומושלם מכל הבחינות (מקצועיות, טכנולוגיה ושירות) תחת קורת גג (וסורג גלילה) אחד. אנו יודעים לחשוב מחוץ לקופסה, כך שאם יש לכם מגבלות ואתגרים בעסק בכל הנוגע לסורגי גלילה – אנחנו הכתובת.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן