השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    שירות לשערים מהירים

    מאמר מערכת / 15.12.2021

    שירות לשערים מהירים

    בעידן שבו זמן הוא משאב יקר ערך במיוחד, שערים מהירים הם מוצר נפוץ יותר ויותר. כמו כל מוצר, ובפרט כשמדובר על מתקן מורכב, גם שער חשמלי מהיר עלול להישחק עם השנים ולכן נדרשת תחזוקה מוקפדת. בנוסף, עלולות להתרחש תקלות מסוגים שונים ובכל מקרה כזה יש צורך במענה מקצועי ולא פחות חשוב, מהיר. באופן טבעי רק חברה בעלת ניסיון רב במתן שירות לשערים מהירים יכולה להבטיח, וגם לקיים, את השירות הטוב ביותר האפשרי.

    שער קונזולי

    מה כוללת תחזוקת שער מהיר?
    שערים מהירים עלולים לסבול מתקלות עקב 3 גורמים אפשריים: בלאי טבעי ובלתי נמנע, נזק כתוצאה מניסיון חבלה, פגעי מזג אוויר וכו', ואחזקה לא נכונה. את הגורם השלישי אפשר לנטרל באמצעות הקפדה על מספר כללים ובפרט בדיקות תקופתיות שמתבצעות ע"י אנשי מקצוע מנוסים.
    בין השאר כוללת תחזוקת שערים מהירים בדיקות תקינות לכבלים השונים שמאפשרים את תנועת השער, שימון חלקים נעים, ניקיון של המסילה אם ישנה כזו, ובדיקה מדוקדקת של המרכיבים האלקטרוניים (למשל ה"עין" שמזהה צורך בפתיחת השער, המנגנון שמבטיח סגירה אוטומטית כעבור פרק זמן מסוים, החיישנים שמונעים סגירה כשיש אובייקט במסלול של השער ועוד).
    עוד מרכיב חשוב בשירות זה הוא בדיקה של המנוע. כדאי לזכור שמנועים של שערים מהירים נדרשים לייצר כוח רב, כך שהפתיחה תהיה אכן מהירה, ובנוסף מוטל עליהם עומס גדול בגלל הפעולה האינטנסיבית. בדיקה מקצועית של המנוע מאפשרת לזהות מראש חלקים שנשחקו או בעיות שעלולות להתפתח, וכך להקדים תרופה למכה.

    באילו מקרים כדאי להזמין מיד טכנאי מיומן?
    מעבר לתחזוקה השוטפת והבדיקות היזומות, יש גם מצבים שבהם נדרש שירות לשערים מהירים עקב תקלה או אפילו "רק" חשש לתקלה. חשוב להדגיש: כשיש אינדיקציה לבעיה, התעלמות ממנה עלולה לגרום לנזק חמור ולצורך בתיקון יקר, בעוד שהתייחסות מידית מאפשרת לפתור את הבעיה כשהיא קטנה ולכן בקלות רבה יותר.
    בין המקרים שבהם מומלץ לפנות לעזרת חברה שזו המומחיות שלה: רעשים חריגים במהלך פתיחת או סגירת השער המהיר, כבלים חשופים או חוטי חשמל גלויים לעין, שער שאינו יציב לחלוטין ובוודאי כזה שמתנדנד, נזק חיצוני שלא ברור מקורו ואי אפשר לדעת עד כמה הוא פוגע בתפקוד התקין של השער, וגם אם שער מהיר נסגר לפתע לאט מדי.

    שער קונזולי

    בקיאות מקצועית וזמינות מרבית
    כשהשער החשמלי תקול, או כשיש אינדיקציה לבעיה אפשרית, התוצאה עלולה להיות שיבוש ממשי של שגרת החיים במפעל, במוסד או בישוב שבו מותקן אותו שער. בהתאם שירות זה נבחן גם על סמך הזמינות – מענה מהיר לכל פנייה, וחשוב מכך, יכולת להגיע לתוך זמן קצר למקום כדי לבחון את המצב, הם מרכיבים הכרחיים בשירות לשערים מהירים.

    המפתח השני לשירות מועיל הוא הבקיאות המקצועית. חברה בעלת ניסיון רב מכירה היטב את כל סוגי השערים, לרבות הדגמים המתקדמים ביותר של השערים המהירים, ולכן תוכל לאתר את הגורמים לתקלה במהירות וברמת דיוק מרבית. ניסיון והתעדכנות מתמדת בתחום הם גם הבסיס למציאת הפתרון הנכון, גם מבחינה תפעולית וגם בהיבט הכספי – שכן בחלק מהמקרים הפעולה המומלצת היא תיקון החלק הפגום ובמקרים אחרים כדאי להתקין חדש.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן