השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תחזוקת שערים חשמליים

    תחזוקת שערים חשמליים – על מה חשוב להקפיד?

    שער חשמלי הוא מתקן מורכב. יש בו חלקים מכניים כבדי משקל וגם רכיבים אלקטרוניים רגישים מאוד. קיימים גם לא מעט חיבורים וממשקים בין החלקים השונים.

    תחזוקת שערים חשמליים

    בהתאם, יש שלל מקומות שעלולים לסבול מבלאי או מפגיעה. כדי למזער את הסיכון ולהאריך למקסימום האפשרי את תוחלת החיים של השער, מומלץ לשמור על שגרת תחזוקה אופטימלית. כאן בעמוד תמצאו פירוט של הפעולות העיקריות שיעזרו לכם ליהנות מהשער החשמלי לטווח ארוך במיוחד. עם מינימום תקלות.

    בדיקה חזותית

    המרכיב הראשון בשגרת התחזוקה של שערים חשמליים הוא בדיקה חזותית. כלומר, מעבר על חלקי השער השונים כדי להתרשם אם הכל כשורה. או אם ישנם סימנים לפגם כזה או אחר. התבוננות מוקפדת מאפשרת לזהות קורוזיה בצירים, בגלגלים או במסילות. אפשר לזהות גם התעוותות של השער או של חלק אחר. ברגים רופפים, חורים ועוד. התדירות הרצויה לטובת הבדיקה היא לפחות פעם בשבועיים. אפילו פעמיים בשבוע כשמדובר על שער חשמלי שמופעל באופן אינטנסיבי ונמצא בסביבה שוחקת.
    כמו כן, כדאי לוודא באופן קבוע שאין אף חפץ במסלול התנועה של השער. כך שהשער לא ייתקע.

    תחזוקת שערים חשמליים על ידי שימון תקופתי

    פעולה חיונית נוספת היא שימון החלקים המכניים של השער החשמלי. ניתן להשתמש בשמן או בגריז. רצוי כמובן להשתמש בשמנים איכותיים ומתאימים לפעולה ספציפית זו. האזורים שאותם יש לשמן הם הצירים, הגלילים, הגלגלים וגם המסילות. שימון שוטף מצמצם את החיכוך, מפחית את הרעש ומונע בלאי מואץ. תדירות השימון משתנה בהתאם למאפיינים הספציפיים של השער. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים כדי לבדוק מה התדירות המומלצת.

    הגנה על לוח הפיקוד

    לוח הפיקוד הוא אחד המרכיבים הרגישים ביותר בכל שער חשמלי. מכל סוג שהוא. זהו למעשה המוח של המערכת. כל תקלה בו תשבש באופן חמור את הפעילות של השער ואף תמנע לחלוטין את השימוש בו. לוחות הפיקוד חשופים לשני גורמי סיכון עיקריים:

    תחזוקת שערים חשמליים

    הראשון הוא חדירת מים שתוביל לקצר חשמלי ולפגיעה בלוח. השני הוא חדירת מכרסמים או מזיקים אחרים. 

    עכברים, מסתבר, אוהבים לכרסם חוטי חשמל (ליתר דיוק הם חייבים לכרסם באופן כמעט קבוע כדי לשמור על השיניים שלהם מחודדות) – ובאופן טבעי התוצאה תהיה בעייתית. לכן, הקפדה על איטום הרמטי של המקום שבו נמצא לוח הפיקוד היא חלק בלתי נפרד מתחזוקת שערים חשמליים.

    תיקון שערים חשמליים – רק עם מומחים

    בכל מקרה שבו מתגלה תקלה, ולמעשה גם כשישנו "רק" חשש שהשער לא תקין לחלוטין, חשוב להתייעץ מיד עם איש מקצוע מנוסה. פנייה אל מוקד השירות של Defendoor מומלצת כשתנועת השער איטית באופן חריג, כשישנם רעשים מוזרים, כשהתגובה של השער לפקודה מתעכבת זמן רב וכמובן כשהשער לא נסגר או לא נפתח. הצוות המקצועי במוקד השירות אמון על הושטת סיוע גם דרך הטלפון כשהדבר אפשרי, וכשנדרש טכנאי – יגיע אליכם מומחה בעל ניסיון רב.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן