השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תיקון מחסומי חניה

    תיקון מחסומי חניה

    מחסום חניה הוא מתקן חיוני מאוד. כל תקלה, מכל סיבה שהיא, עלולה לשבש במידה ניכרת את שגרת החיים. לכן תיקון מחסומי חניה הוא שירות שחייב להינתן בזמינות מרבית – ולהתאפיין גם במקצועיות רבה שתבטיח פתרון נכון ומהיר.

    תיקון מחסומי חניה

    Defendoor, חברה בעלת ניסיון רחב היקף בתחום זה. החברה מציעה מוקד שירות שאמון על פתרון תקלות כבר בשיחת הטלפון. כמובן גם טכנאים מיומנים שמגיעים לשטח תוך זמן קצר ומחזירים את המחסום לפעילות תקינה.

    תיקון מחסומי חניה מתקלות הנובעות מחוסר זהירות

    אחת הסיבות הנפוצות לצורך בתיקון מחסום חניה היא חוסר זהירות. בפרט עלולה להתרחש תאונה שבה כלי רכב פוגע בזרוע של המחסום או בחלק שמחזיק את הזרוע. אמנם מדובר בחלקים שמתאפיינים בחוסן משמעותי, אבל גם כך כל פגיעה כזו עלולה להשבית את המחסום. הפתרון הוא בהתאם לעוצמת הפגיעה בזרוע או בכל חלק אחר. גם בהיקף הנזק – ייתכן צורך להחליף רכיבים מסוימים ובמיוחד את הזרוע אם היא יצאה מכלל שימוש.

    פתרון בעיות שנוצרות כתוצאה מבלאי טבעי

    מחסום חניה איכותי שהותקן כהלכה ימלא את תפקידו במשך שנים רבות. יחד עם זאת, כמו בכל מתקן ומערכת, ישנו בלאי בלתי נמנע. חלודה, התרופפות חלקים מסוימים והיחלשות החיבור בין הזרוע לגוף. בלאי של המערכת החשמלית בלוח הפיקוד, שחיקה של המנוע ועוד.

    תיקון מחסומי חניה בעקבות בלאי טבעי כולל את החלפת המרכיב שכבר אינו תקין. זוהי גם הזדמנות טובה להשתמש בחלקים מתקדמים שלא היו קיימים במועד ההתקנה המקורי. בכך למעשה אנו משדרגים את המחסום.

    תיקון מחסומי חניה שניזוקו מכוח עליון

    גורם נוסף לתקלות במחסומי חניה הוא פגעי מזג אוויר למיניהם. רעידת אדמה, גם אם היא מוגדרת כקלה. עלולה אף היא להוציא מכלל שימוש מחסום חניה. עוד כדאי לקחת בחשבון את פוטנציאל הנזק של מחסום שעדיין עובד אבל ניתן להבחין שהוא לא לגמרי תקין. כולל סכנת פגיעה בבני אדם שעוברים דרכו. כל חשש לבעיה – במנוע, בלוח הפיקוד או בזרוע – מחייב התייעצות עם אנשי מקצוע שזו המומחיות שלהם.

    תיקון מחסומי חניה

    מצוינות בשירות ומחויבות מלאה לכל לקוח

    תיקון מחסומי חניה הוא אחד השירותים שמציעה חברת Defendoor. לצד ייעוץ מקצועי, אפיון ותכנון שערים ומחסומים, אספקה והתקנה. ההיכרות המעמיקה עם כל סוגי מחסומי החניה, וכן עם כל התקלות האפשריות במתקנים אלה, מאפשרת לאבחן במדויק ובמהירות את הבעיה הספציפית אצל כל לקוח. בחלק גדול מהמקרים כבר בשיחת הטלפון עם המוקד המקצועי. כשהדבר אפשרי, צוות המוקד ינחה את הלקוח כיצד להשיב את המחסום לתפקוד מלא. בשאר המקרים יגיע למקום, תוך זמן קצר, טכנאי מנוסה.

    כל פעולה תתבצע רק לאחר שניתן הסבר מפורט ללקוח אודות מהותה. הצורך בה והעלות שלה, וכמובן לאחר קבלת אישור להצעת המחיר. מאפיינים נוספים של שירות תיקוני מחסומי החניה הם מחויבות מלאה לספק פתרון לטווח ארוך.  אדיבות ושימוש בחלקים מובחרים של מיטב היצרניות.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן