השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תיקון מחסומי חנייה

    תיקון מחסומי חנייה

    מחסום חנייה כולל זרוע, גוף שמחזיק את הזרוע, מנוע שמאפשר את הסגירה והפתיחה של המחסום ומערכת בקרה ופיקוד. בכל אחד מהרכיבים הנ"ל עלולה להתרחש תקלה שתשבית את המחסום כולו. שזה המצב, יש חשיבות רבה לאיכות הטיפול בבעיה. על-מנת להשיב את המתקן לפעילות תקינה בזמן קצר ככל האפשר. תיקון מחסומי חנייה הוא אחד מתחומי המומחיות של Defendoor, וגם המחויבות למצוינות בשירות באה לידי ביטוי בכל פנייה.

    תיקון מחסומי חנייה

    התקלות האפשריות בזרוע של מחסום החנייה

    ישנם מספר גורמים אפשריים לפגיעה בזרוע של מחסום חנייה:

    שבר או התעקמות של הזרוע – עקב פגיעה מכנית (כלי רכב שהתנהל באופן לא זהיר, אירוע מזג אוויר קיצוני).
    בלאי מצטבר – ובפרט חלודה.
    פגיעה בחיבור של הזרוע לגוף המחסום – גם כן כתוצאה מהפעלת כוח חיצוני או בשל שחיקה.
    בחלק מהמקרים הפתרון יכלול תיקון של הזרוע הקיימת, כלומר עבודת פחחות. ישנם גם מצבים שבהם אין ברירה אלא להתקין זרוע חדשה. הדגש החשוב ביותר הוא חיבור בטיחותי ויציב של הזרוע לשאר רכיבי המחסום. ועוד קודם לכן יש לבחור זרוע שמותאמת למערכת כולה (ובפרט מבחינת המשקל).

    באילו מקרים נדרשת החלפת המנוע?

    מנוע איכותי של מחסום חנייה ממלא את ייעודו במשך עשור ואפילו 15 שנים. כשהשימוש במחסום אינטנסיבי, תוחלת החיים תתקצר במידה מסוימת. בכל מקרה, המפתח להשבת המחסום לפעילות תקינה הוא בדיקה יסודית של המנוע הספציפי אצלכם. זאת כדי להבין האם ניתן לתקן אותו או שמא הפתרון הנכון הוא התקנת מנוע חדש.

    תיקון מחסומי חנייה – תקלות בלוח הפיקוד

    באופן טבעי, לוח הפיקוד הוא הרכיב הרגיש ביותר בכל מחסום חנייה. המעגלים החשמליים עלולים להינזק בעקבות קצר, בלאי טבעי ופגעי מזג אוויר. כל אלה עלולים לחבל בחיישנים או בעינית שמהווים חלק בלתי נפרד ממערכת השליטה והבקרה. שמדובר על שער שנפתח ונסגר באמצעות שלט תיתכן תקלת תקשורת. במקרים נדירים תכנות שגוי יוצר מצבים בעייתיים. ברוב המקרים הפתרון יהיה תיקון לוח הפיקוד הקיים.

    תיקון מחסום חניה

    תיקון מחסומי חנייה – תוך זמן קצר ובאחריות מלאה

    כשהמחסום תקין, המתקן שנמצא בכניסה לחנייה נראה לכל מי שעובר דרכו מובן מאליו. כשישנה תקלה, מתגלה חשיבותו. בהתאם לכך, החשיבות הרבה של חזרה מהירה ככל האפשר לשגרה.

    חברת Defendoor מייבאת לארץ מחסומי חנייה של מיטב היצרניות העולמיות. אנו אמונים על התקנה מקצועית ומוקפדת של כל סוגי המחסומים. הניסיון הרב והבקיאות המקצועית מתורגמים גם לשירות תיקונים באותם סטנדרטים גבוהים.
    השלב הראשון של תיקון מחסומי חנייה הוא בירור יסודי ומקיף של נסיבות התקלה. על-מנת שעוד לפני שנשלח טכנאי לשטח, אפשר יהיה להבין את מהות הבעיה. בחלק מהמקרים אף ניתן הכוונה טלפונית לטובת יישום פתרון ע"י הלקוח עצמו.ללא צורך בטכנאי, ועל כן החזרת המחסום לפעילות מלאה באופן מידי.

    במקרים שבהם נדרשת הגעת טכנאי, אנחנו נגיע אליכם בהקדם. נאבחן את הבעיה הספציפית על בסיס ההיכרות המעמיקה עם כל סוגי המחסומים – ונספק הצעת מחיר מפורטת. אם תבחרו לקבל את ההצעה, נבצע מיד את כל הפעולות הדרושות, מתוך ראייה לטווח ארוך כך שתוכלו להשתמש במחסום בראש שקט עוד שנים רבות.

    דגשים נוספים בשירות הם שקיפות מלאה, מענה סבלני לכל שאלה ושימוש ברכיבים מובחרים בלבד.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן