השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תיקון שערים חשמליים

    תיקון שערים חשמליים

    תקלה בשער חשמלי, מכל סיבה שהיא, משבשת במידה ניכרת את השגרה. במצב כזה הציפייה היא למענה מידי. אבחון מהיר של הבעיה, הצעת פתרון יעיל לטווח ארוך ובשקיפות מלאה ויישום נכון של הפתרון. עם Defendoor תוכלו לסמן V על כל המרכיבים הנ"ל. כשבחלק מהמקרים, ניתן להחזיר את השער ואת החיים למסלול הרגיל כבר בשיחת הטלפון עם המוקד המקצועי.

    תיקון שערים חשמליים

    תיקון תקלות הנובעות מבלאי טבעי

    שערים חשמליים איכותיים מחזיקים מעמד שנים רבות. אבל גם כך ישנו בלאי מסוים. בפרט מוכרת התופעה של שחיקת הגלגלים, אשר גורמת לרעש חריג וחריקות צורמניות בכל פעם שהשער נפתח או נסגר. תיקון שערים חשמליים רועשים מסיבה זו יכלול את החלפת הגלגלים. מומלץ לעשות זאת לפני שהגלגלים כבר לא יוכלו להניע את השער בכלל. גם המנוע נשחק עם הזמן. ליתר דיוק, אחרי שנים רבות ייתכן שייווצר צורך להחליף את המנוע או חלקים ממנו. כשזה המצב, באה לידי ביטוי היושרה שלנו. במקרה זה, אנחנו נעביר לכם הצעת מחיר מפורטת בשקיפות מלאה.

    עוד תקלה בקטגוריה זו היא סוללות ריקות. לפעמים השער לא מגיב לפקודה רק בגלל שהשלט לא משדר אותה לאחר שהסוללות התרוקנו. בהתאם, כדאי תמיד לנסות לפתוח את השער עם שלט אחר. ניתן גם באמצעות הסמארטפון, כדי להבין האם יש בעיה מהותית יותר.

    תיקון שערים חשמליים מתקלות הנובעות ממעשה ידי אדם

    סיבה נפוצה נוספת לתקלה היא מכשול שמונע את פתיחת או סגירת השער. שימו לב: בדרך כלל תוכלו להזיז את המכשול בכוחות עצמכם, בלי לחכות לטכנאי. אבל כדאי כן להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים. פעולה לא נכונה עלולה להזיק לשער ועוד סכנה אפשרית היא פגיעה של השער בכם.
    עוד מצב שבו נדרש תיקון שערים חשמליים הוא פגיעה פיזית בשער. לרוב מצד רכב שעבר במקום. במקרה כזה, אסור לנסות להשתמש במתקן אלא יש לפנות מיד לשירות תיקונים מקצועי.

    תיקון תקלות הנובעות מכוח עליון

    סוג אחר של תקלות המחייבות תיקון שערים חשמליים ע"י טכנאי בקיא הוא כאלה שהמקור שלהן הוא גורמים שאין לאף אחד שליטה עליהם. למשל, קצר חשמלי שפוגע בכרטיס הפיקוד, חוטי חשמל שעכברים כרסמו, פגיעה בחיישני השער ועוד. הבסיס לטיפול הוא אבחון מדויק של הבעיה, ועוד דגש חשוב הוא שימוש ברכיבים איכותיים במקום אלה שניזוקו.

    תיקון שערים חשמליים

    תיקון שערים חשמליים – פתרונות לטווח ארוך

    Defendoor מספקת מגוון רחב של שירותים, ובפרט תיקון שערים חשמליים. אנחנו מעניקים את השירות עבור לקוחות פרטיים, עבור לקוחות מוסדיים וגם עבור חברות מסחריות. השלב הראשון של כל טיפול בתקלה הוא תשאול מפורט. לשם כך הקמנו מוקד המאויש ע"י אנשי מקצוע מנוסים מאוד. במידה ונדרשת הגעת טכנאי אליכם, הוא יגיע בזמן קצר ככל האפשר. במצב זה, נדאג גם להשלים את התיקון במהירות.

    לפני כל פעולה, נקבל מכם אישור ספציפי. לאחר מתן הסברים ברורים לגבי מהות התקלה, מרכיבי התיקון ועלותם. אנחנו פועלים מתוך מחויבות למצוינות בשירות והבנת האחריות הנדרשת לצורך טיפול בשערים חשמליים.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן