השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תיקון שער חשמלי

    תיקון שער חשמלי – השלבים השונים בתהליך

    תקלה בשער חשמלי מייצרת עוגמת נפש מידית וגם שיבוש של ממש לפעילות המתוכננת. לכן את התיקון כדאי מאוד להפקיד בידיים מקצועיות ומנוסות. לחברת Defendoor תהליך תיקון שערים חשמליים מובנה. התהליך נועד להבטיח גם מקסימום יעילות, גם חזרה לשגרה בזמן קצר ככל האפשר וגם פעולה אופטימלית של השער לטווח ארוך.

    תיקון שער חשמלי

    שלב ראשון: אבחון ראשוני ועזרה טלפונית בתיקון שער חשמלי

    השלב הראשון בתהליך תיקון שער חשמלי הוא הושטת סיוע דרך הטלפון, בהתאם לנסיבות התקלה. באופן טבעי יש תקלות מורכבות שאי אפשר לפתור אותן מרחוק. אבל לפעמים הגורם שמונע את פתיחת השער או סגירתו פשוט יחסית. למשל, חפץ שניצב על המסילה או חוסם את העינית. הצוות המיומן במוקד השירות אמון גם על מציאת מענה לבעיות הקשורות לשלט. מבלי שתצטרכו להמתין לטכנאי.

    שלב שני: אבחון מקיף

    כשאין ברירה, יתבצע השלב השני – אבחון מקיף בשטח ע"י טכנאי עתיר ניסיון. הטכנאי יגיע בהקדם האפשרי (לכל מקום בארץ), וגם האבחון של מערכות השער הרלוונטיות יושלם במהירות, בזכות הבקיאות הרבה. חשוב לציין שהרצון להשלים את האבחון תוך זמן קצר לא פוגע בדיוק ותמיד תימצא הסיבה האמיתית לכל תקלה.

    שלב שלישי: הצעת מחיר מפורטת – ומשתלמת לתיקון שער חשמלי

    השלב השלישי הוא הצעת מחיר מפורטת שנמסרת בשקיפות מלאה. תיקון שערים חשמליים עשוי לכלול בחלק מהמקרים החלפת רכיבים שכבר אי אפשר לתקן. או שלא כדאי לעשות זאת כי הם ממילא מיושנים ולא יחזיקו מעמד עוד זמן רב. בהתאם לנסיבות, ישנה חשיבות רבה לשקיפות. כך תוכלו לדעת בדיוק מהי התמורה לכספכם. בנוסף אנו מתחייבים למחירים הוגנים.

    שלב רביעי: תיקון השער כולל החלפת רכיבים פגומים

    תיקון שער חשמלי עשוי לכלול מגוון רחב מאוד של פעולות. כך למשל תיתכן בעיה בעינית ובמקרה כזה סביר להניח שרכיב זה יוחלף. תקלה נפוצה אחרת היא קצר בלוח הפיקוד. לפעמים ישנה בעיה בחיווט, בין השאר בגלל עכברים שאוהבים לכרסם חוטי חשמל.

    תיקון שער חשמלי

    מסילה שהתעוותה או גלגלים שחוקים מחייבים מן הסתם פתרון אחר לגמרי. מצד שני, לעיתים כל מה שצריך לעשות הוא לשמן את הצירים וכך להבטיח תנועה חלקה לחלוטין של השער. המצבים המורכבים ביותר הם פגיעה פיזית בזרוע של השער או במתקן שמחזיק אותה.

    המנעד הרחב של האפשרויות מחייב מקצוענות אמיתית. לכן אסור להתפשר על איכות השירות במקרים של שער חשמלי תקול.

    שלב חמישי: בדיקות מדוקדקות

    השלב האחרון של תיקון שערים חשמליים הוא בדיקות יסודיות ומדוקדקות של כלל מערכות השער – על-מנת לוודא שהטיפול הצליח ושהמתקן ימלא את ייעודו ללא שום הפרעה. מטרה נוספת של בדיקות אלה היא להבטיח רמת בטיחות מקסימלית בעת השימוש בשער. הוותק הרב של אנשי Defendoor מתורגם לבקיאות. לא פחות מכך גם לאחריות מרבית בביצוע כל שלבי התהליך, עד להשלמתו לשביעות רצונכם המלאה.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן