השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תריסי גלילה לעסקים

    תריסי גלילה לעסקים – איך מבטיחים מקסימום בטיחות?

    תריס גלילה הוא פריט שימוש עבור מגוון רחב מאוד של עסקים. המטרה העיקרית של התקנת תריסי גלילה בעסקים מכל הסוגים היא ביטחון ומניעת פריצות.

    תריסי גלילה לעסקים

    כדי למלא את הייעוד הזה כל תריס גלילה הוא מתקן מסיבי מאוד ולכן גם כבד משקל במיוחד. מסיבה זו חשוב מאוד להתייחס גם להיבט הבטיחותי של התריס עצמו. כך שהוא לא יפגע חלילה באף אדם בשום מצב. כאן בעמוד תמצאו מידע אודות הדרכים השונות להבטחת מקסימום בטיחות.

    מנגנון הרמה בטיחותי

    תריסי גלילה לעסקים כוללים מטבעם מנגנון הרמה. על-מנת שאפשר יהיה לפתוח את התריס בבוקר (או בכל נקודת זמן אחרת). פעולה זו מחייבת תשומת לב ספציפית, על-מנת שלא תיווצר נקודת תורפה תוך כדי הנעת התריס על גבי הגליל. בפרט חשוב לעגן את הגליל שעליו נגלל התריס אל המשקוף. זאת באמצעות תפסניות מפלדה וכמו כן להשתמש בחיזוקים מתאימים שיבטיחו גלילה יעילה, תקינה ובטיחותית לחלוטין.

    מיסב אבטחה נגד נפילה

    אמצעי בטיחות נוסף שנעשה בו שימוש עבור תריסי גלילה לעסקים הוא מיסב ייעודי למניעת נפילות. נפילה לא מבוקרת ולא רצויה של תריס עלולה כמובן לגרום נזק חמור. גם לרכוש וגם לחיי אדם, ולכן המיסב הוא רכיב קריטי בכל תריס גלילה.

    מסילות עמידות בפני חלודה

    קורוזיה עלולה להזיק למתקנים ומוצרים רבים כולל כמובן תריסי גלילה לעסקים. הקורוזיה היא תוצר של חשיפה חומרים מסוימים ללחות ולרטיבות. מאחר שתריס הגלילה מותקן מטבעו במרחב חיצוני, אי אפשר למנוע הגעת מים אליו. לעומת זאת כן אפשר לבחור בחומר שעמיד בפני קורוזיה: אלומיניום.

    פרופילי אלומיניום מתקדמים מונעים הופעת חלודה והתפוררות של המסילות. עוד אמצעי שכדאי להשתמש בו הוא מובילי החלקה. אמצעי זה מפחית את החיכוך ואת השחיקה. כמו כן, מאפשר הוספת ווי סערה (שמקנים לתריס הגלילה עמידות כשמנשבות רוחות עוצמתיות. בעידן שבו שינויי האקלים מייצרים יותר ויותר מצבי קיצון, ווי הסערה הופכים לחיוניים יותר ויותר).

    תריסי גלילה

    תריסי גלילה לעסקים חסיני אש

    במקומות שבהם נדרשת גם חסינות בפני אש, ניתן להתקין תריס גלילה בעל מנגנון שכזה. זיהוי האש אפשרי בשתי דרכים: דרך אחת עושה שימוש בנתיך תרמי שמותך בטמפרטורה של כ-60 או 70 מעלות, וברגע שהוא מותך, ניתק כבל ייעודי ומופעל המנגנון. הדרך השנייה היא נתיך שמקבל פקודה ספציפית ממערכת גילוי אש ובאותו רגע מפעיל את המנגנון. המנגנון עצמו גורם להרפיית הקפיצים, התריס הופך ליותר "כבד" ולכן תתבצע הסגירה הרצויה.

    פתיחה בחירום של תריסי גלילה לעסקים

    תריסי הגלילה לעסקים הם כאמור כבדים מאוד ולכן ההפעלה שלהם חשמלית. כדי לאפשר פתיחה גם במקרי חירום וכשישנה תקלת חשמל. הם כוללים גם מנגנון ניתוק המאפשר הפעלה ידנית. עוד כדאי לדעת שהיחידה החשמלית הינה תלת פאזית בהתאם למשקל המשמעותי של התריס.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן