השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תריסי גלילה

    מאמר מערכת / 15.12.2021

    הסוגים השונים של תריסי גלילה

    תריסי גלילה הם פתרון פרקטי להפליא עבור מפתחים גדולים שנדרשת בהם סגירה מסיבית. בהתאם, ניתן למצוא את התריסים בעלי המנוע שמעלה ומוריד את השלבים בצורה אנכית בשורה ארוכה של מקומות. ביניהם: חנויות רחוב, מתחמי מסחר, חניות פרטיות, מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועוד. על-מנת להבין עד כמה משתלם היחס שבין העלות לתועלת, כדאי לדעת מהם כל היתרונות של התריסים.

    תריס גלילה

    עמידות

    תריסי גלילה עשויים אלומיניום או מפלדה. שני חומרי גלם אלה מתאפיינים בעמידות גבוהה. התוצאה: כל תריס גלילה ימלא את ייעודו במשך שנים רבות. לרמת העמידות המרשימה תורם גם המנוע. בפרט כך הדבר כשבוחרים במנוע צד, שהוא סוג המנוע החזק ביותר. בכל מקרה, בחירה במוצר איכותי של חברה רצינית תוביל לתריס שישרת אתכם לטווח ארוך.

    אמינות

    יתרון מובהק נוסף של תריסי הגלילה הוא אמינות. הכוונה היא לכך שאפשר לסמוך על התריס שיעלה וירד בשעת הצורך. בהקשר זה חשוב להדגיש הבדל מסוים בין שני סוגי תריסי גלילה – תריסים בעלי מנוע מרכזי ותריסים בעלי מנוע צד. מנוע מרכזי נשען על תמיכה של קפיצי פיתול, ולכן זקוק לתחזוקה שוטפת. מנוע צד יגלול את התריס ללא תקלות גם עם תחזוקה מועטה. מבחינה זו, הרווח של כל מי שמתקין תריס גלילה עם מנוע צד כולל גם שקט נפשי לטווח ארוך.

    אבטחה

    תריסי הגלילה ממלאים מספר פונקציות אפשריות. בין השאר הם משמשים כחציצה במתחמים תעשייתיים גדולים. במקומות אחרים הם סוגרים פתח כניסה – ולכן יוצרים רמת אבטחה גבוהה. למעשה תריסי גלילה הם פתרון אבטחה מעולה. המשקל הכבד והחוסן הרב שלהם הופך אותם לחסינים בפני חדירה ומעבר לא רצוי ומונעים כניסת גורמים לא רצויים למקום.

    בטיחות

    תריסים נגללים – אלה שיוצרו באופן מקצועי, כמובן – הם מוצר בטוח לחלוטין. בכל תריס יש מספר מנגנונים המוודאים כי הוא לא יגרום נזק לבני אדם בסביבה. בין השאר ישנו מסב שתפקידו הוא למנוע את נפילת המסך באופן לא מבוקר. גם אופן בניית התריס ממזער את הסיכונים. בהתאם, למרות המשקל העצום והמידות הגדולות, ניתן להשתמש בתריסי גלילה ללא חשש.

    תריס גלילה

    חופש בחירה לגבי מנגנון הפתיחה של תריסי גלילה

    תחום התריסים השתכלל באופן משמעותי במאה ה-21. עובדה זו באה לידי ביטוי בכל היתרונות שכבר צוינו, וגם בהרחבת מנעד האפשרויות של מנגנוני הפתיחה. כתוצאה מכך ניתן להתאים לכל שימוש מנגנון פתיחה אידיאלי. בין האפשרויות: בקר ידני, מתג מפתח, כפתור פטריה, שלט אלחוטי, קודן, אינדוקציה (במקומות שבהם נוכחות של רכב בנקודת מסוימת אמורה לפתוח את התריס), פתיחה ידנית וגם מנגנון ביומטרי.
    על-מנת לבחור נכון את מנגנון הפתיחה, כדאי להתייעץ עם מי שזוהי המומחיות שלו. קבלת ייעוץ מחברה ותיקה בתחום תריסי הגלילה מבטיחה החלטה מיטבית באופן כללי. בחירה חשובה אחת היא של סוג המנוע, ועוד בחירה חשובה היא חומר הגלם.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן