השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תריסי גלילה

    תריסי גלילה

    אם יש לכם מחסן, מפעל, חניון, בית קירור או בית אריזה סביר להניח שגם אתם נצרכים לתריסי גלילה.
    השאלה היא באיזה תריס גלילה לבחור מבין כל האפשרויות.

    תריסי גלילה

    החלטנו להרים את הכפפה ולעשות לכם סדר בנושא כדי שתוכלו להצטייד בתריסי הגלילה המתאימים. אנחנו מתחילים, אז למה שלא תרימו מסך ותצטרפו אלינו?

    מה המטרה של תריסי גלילה?

    המטרה העליונה של תריסי גלילה היא לייצר מחיצה בין אזורים. אך גם לספק אבטחה מרבית לעסק שלכם. כמובן שניתן ליהנות גם מיתרונות נוספים. לפניכם כמה בונוסים שתוכלו לקבל בתריס הגלילה שלכם:

    • מסכים שבנויים מפאנלים / שלבים שעשויים מפח מגולוון כפול שכולל פוליאוריטן מוקצף הם המומלצים ביותר. מהסיבה שתצורה זו מקנה לפאנל חוזק לצד גמישות וכמובן בידוד תרמי ואקוסטי. מסכים כאלו ניתן למצוא בתריסי גלילה מדגםDD קלאסי.
    כמו כן, קיימים סוגי פנלים נוספים שאינם בנויים כך ונקראים סינגל. הם זולים יותר מהסיבות הברורות של פחות חומר ומשקל. למי שמחפש פתרון זמני וזול הם עשויים להתאים. לצד ייתרון המחיר קיים תמיד החשש לפגיעה בפנל מסוג זה שלאחריו נוצר כיפוף בשלב שלא ניתן להחזיר לקדמותו.

    • חשוב מאוד שציר ראשי יהיה מותאם למשקל המסך ושמרותכים אליו צירי פלדה. מה שמתאים מצד אחד למנוע ומצד שני מכיל מייסב אבטחה. תפקיד המיסב למנוע נפילה לא מבוקרת של מסך התריס באם נוצרת תקלה במנוע. הביט נוסף לחשיבות התאמת הציר למשקל התריס הוא בכך שמונע כיפוף וסגירה לא אחידה של התריס.
    • מסילות שעשויות מפרופיל אלומיניום חזק ובעלי דופן עבה מקנה עמידות בפני חלודה וקורוזיה. כמו כן, מומלץ לדרוש מובילי החלקה מובנות במסילה. מה שמונע חיכוך מיותר ושחיקה מוגברת. בחלק מתריסי הגלילה (למשל בסורגים נגללים) לפרופיל האלומיניום הוספו מובילי החלקה. כך ניתן להיות רגועים שסורגי גלילה אלו יתפקדו לשנים רבות. פרופיל מסילה מאלומיניום מאפשר הכלה של ווי סערה שעמידים בפני רוחות.

    סוגי המנועים ואפשרויות התפעול של תריסי הגלילה


    • מנוע בחיבור ישיר לציר הראשי. מנועים אלו מתאימים לתריסי גלילה כבדים וגדולים. מה שמאפשר לפתוח ולנטרל אותם בשעת חירום. למנועים אלו מייסבי אבטחה שמונעים נפילה במקרה של תקלה, כך שאתם מרוויחים פעמיים.
    • באם יש צורך באטימות קיימים כמה אלמנטים דיי זהים למרבית התריסים. פס גומי בתחתית המסך שמקנה אטימות וגימור למסך. מברשת גמישה בחלק העליון ומברשות מובנות במסילות אשר נמצאות בשני צידי המסך.

    סורג גלילה

    • אפשרות לנטרול חרום ידני או באמצעות שרשרת. ניתן להשיג גם במנוע מרכזי קטן וגם במנוע צד גדול וחזק ההבדל ביניהם הוא בעיקר הכוח שצריך להפעיל בשעת הצורך. במנוע מרכזי מנטרלים את גיר המנוע בעזרת משיכה חזקה של קבל הנטרול. בוא זמנית מרימים את התמסך באופן ידני (מצריך שני אנשים) לאומת זאת, במנוע צד ניתן לנטרל את הגיר בפעולה אחת. לאחר מכן, ניתן להעלות את התריס או ע"י שרשרת סגורה או ע"י מנועלה ומצריך אדם אחד לתפעול.
    יחד עם זאת, קיימת טכנולוגיית קפיץ משיכה שמאפשר להרים את התריס בקלות יתרה. בעזרת מומנט הקפיץ, ניתן להרים אף ביד אחת ומצריך מינימום מאמץ.

    תריסי גלילה לפתחים גדולים

    • אפשרות נוספת הקיימת ברגע שיש צורך בתריס גלילה לפתחים גדולים מאוד (עד 30 מטר רוחב) הוא בדגם SSG אשר מאפשר לחלק את הפתח לשלושה חלקים וניתן לפתוח כל פעם חלק מהתריסים בנפרד ובשעת הצורך לפתוח את כל השלושה יחד ולפנות את המסילות לצד הפתח ובכך מתקבל פתח נקי של רוחב 30 מטר.
    • ברגע שמתקבלת דרישה מיועץ בטיחות לתריס גלילה חסין אש, כאן יש כמה אפשרויות. תריס גלילה הבנוי משלבי מתכת בציפוי חומר מעכב בעירה. תריס אותו צריך לקבל מייצרן אשר עבר תקינה ומתהדר בתקן UL. תריסים מאין אלו איינם נועדו להיות תפעוליים ומומלץ לשימוש של עד 30 פתיחות ביום. או לחילופין, ניתן להתקין מערך וילון חסין אש עם תריס גלילה איכותי. תצורה זאת מומלצת הרבה יותר היות ומערך זה מקנה תריס יותר תפעולי בעל 100 מחזורי עבודה ביום עם מראה אסטטי. מערך כזה מאפשר גם תיקונים הרבה יותר זולים ומהירים היות ומרבית תצורות הפנלים נמצאים במלאי באופן שוטף.

    ואם כל זה לא מספיק, יש כמובן גם תריסי גלילה מהירים שמאפשרים לשמור על טמפרטורה. למשל, בבתי אריזה או בבתי קירור.
    פה תוכלו לבחור בין תריס PVC לבין דלת קשיחה שפועלת על מנגנון ספירלי. ישנו גם תריס שנפתח בצורה אופקית ועד לדלת מתרוממת מהירה הנאספת לאורך התקרה. פנלים שמתאימה לחדרי הקפאה עם טמפרטורה של עד מינוס 28 מעלות צלסיוס ועד לתריס PVC חיצוני לרוחב המגיע ל-10 מטר.

    אם הלכתם לאיבוד – נשמח לעזור לכם ולעמוד לרשותכם. הדלת שלנו פתוחה בפניכם תמיד ואנחנו פה בשבילכם. צרו איתנו קשר בטלפון 03-6132223 או במייל info@defendoor.co.il והבטיחו לעצמכם בטחון עם תוספות. אז קבענו?

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן