השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    איך מתנהל תיקון מחסום חניה?

    איך מתנהל תיקון מחסום חניה?

    חניה פרטית היא נכס יקר ערך. לכן מחסום שתוחם את השטח הפרטי הוא מתקן חיוני. כל תקלה במחסום משבשת את שגרת החיים. גם כשאי אפשר להיכנס לחניה ובוודאי כשאי אפשר לצאת ממנה. לכן האיכות החשובה ביותר של שירות תיקון מחסום חניה היא זמינות מקסימלית.

    תיקון מחסום חניה

    ב-Defendoor מודעים לכך ובהתאם, אנחנו מציעים קודם כל מוקד טלפוני שמאויש באנשי מקצוע. אנו מסייעים טלפונית לפתור חלק מהתקלות באופן מידי וללא צורך בטכנאי. במקרים אחרים, יגיע אליכם טכנאי תוך זמן קצר מאוד ויטפל בתקלה ביעילות, בשקיפות ובאחריות.

    תיקון מחסום חניה – תקלות נפוצות

    מחסום לא נפתח או לא נסגר.
    רעש חריג בזמן פעולת המחסום.
    עיוות בזרוע כתוצאה מחבלה מכנית.
    תקלת תקשורת (הפקודה לפתיחה/סגירה לא מגיעה אל מערכת הפיקוד).
    קצר בלוח הפיקוד (או חוטים אכולים / קרועים).
    מנוע מושבת.

    היכרות מעמיקה עם כל סוגי מחסומי החניה ועם כל התקלות האפשריות

    המפתח לפתרון מהיר, וחשוב מכך – יעיל, של כל בעיה הוא בקיאות. אנחנו מכירים היטב את כל סוגי המחסומים החשמליים על המאפיינים הספציפיים של כל סוג (זרוע סטנדרטית, זרוע מתקפלת, זרוע מעוגלת, זרוע וילון). יש לנו היכרות מעמיקה גם עם כל סוגי התקלות האפשריות. ובהתאם, איכות השירות שאנחנו מספקים.

    אבחון טלפוני מהיר

    השלב הראשון של תיקון מחסום חניה הוא אבחון הבעיה. הניסיון רחב ההיקף שהצטבר ב-Defendoor מאפשר לנו לאבחן את מרבית התקלות עוד לפני הגעת טכנאי לשטח. כך אנו חוסכים לכם זמן יקר. בחלק מהמקרים נוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה גם ללא טכנאי. למשל, כשיש גורם כלשהו שמפריע לחיישן שאמור לזהות את פקודת הפתיחה/סגירה. בנוסף, בזכות שיחת הטלפון גם כשיש צורך בטכנאי המידע שהוא מקבל עוד לפני ההגעה אליכם מסייע לו לזהות מהר יותר את הגורם הספציפי לתקלה.

    תיקון מחסום חניה

    תיקון מחסום חניה בשקיפות מלאה

    כשיש צורך בתיקון מורכב, או בהחלפה של רכיב כזה או אחר של המחסום, הציפייה של הלקוחות היא באופן טבעי לשקיפות מוחלטת. אנחנו מקפידים על כך מאוד. בכל מקרה, לא נבצע שום פעולה לפני קבלת אישור מפורש מכם, לאחר שבחנתם על הצעת המחיר שלנו. הבקיאות המקצועית שלנו מאפשרת לפתור חלק ניכר מהבעיות גם ללא החלפת חלקים. אלא על בסיס הקיים. כאשר נדרש רכיב חדש כמו לוח פיקוד, מנוע, זרוע וכו', נשתמש אך ורק בחלקים מובחרים שימלאו את תפקידם לטווח ארוך מאוד.

    בטיחות ללא פשרות

    תיקון מחסומי חניה עם Defendoor מאפשר לכם לחזור לשגרה תוך זמן קצר ככל האפשר. אנו מעניקים לכם עוד תועלת משמעותית: שקט נפשי אמיתי. בזכות הידיעה שהמחסום לא "רק" תקין אלא גם בטיחותי לחלוטין. כך שלא תתרחש חלילה פגיעה ברכב או באדם שעובר דרך המחסום או בסמוך לו. כל הטכנאים שלנו פועלים מתוך מודעות לאחריות הרבה המוטלת עליהם, ובהתאם המהירות לא באה על חשבון חובת הזהירות.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן