השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    מה חשוב לבחון לפני הזמנת שערים חשמליים?

    מה חשוב לבחון לפני הזמנת שערים חשמליים?

    יש לא מעט מקומות שבהם חשוב לאפשר שליטה מלאה על הגישה אליהם. חשוב גם למנוע כניסה לא מבוקרת של גורמים לא מורשים. מדובר לדוגמא על מפעלים מסוגים שונים, ישובים קטנים, חניונים ועוד.

    שערים חשמליים

    המכנה המשותף בין כולם הוא הפתרון הרלוונטי כמובן, שער חשמלי. אבל יש גם מאפיינים ספציפיים לכל מקום. לכן נדרשת התייחסות למספר סוגיות משמעותיות. המומחיות של Defendoor בתחום מאפשרת לנו לעזור לכל מי שזקוק לייעוץ. עוד קודם, לכן תוכלו לקרוא את המידע בעמוד זה ולהבין טוב יותר מה חשוב לבחון לפני שמזמינים שערים חשמליים.

    היתר בנייה

    ישנם מקרים שבהם התקנת שער חשמלי כרוכה בקבלת היתר בנייה. הפרמטר העיקרי הוא מיקום השער. ייתכנו גם הבדלים בין רשויות מקומיות שונות. מומלץ לברר עם הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מהם הנהלים הרלוונטיים עבורכם.

    שטח פנוי עבור התקנת שערים חשמליים

    שערים חשמליים זקוקים מן הסתם לשטח לא מבוטל. קודם כל יש כמובן צורך במקום לשער עצמו. השער מהווה מטבע הדברים מתקן בעל נוכחות משמעותית. לאחר מכן צריך לקחת בחשבון את אופן פתיחת השער. וכמובן להשאיר מקום פנוי גם למצב שבו השער פתוח.
    בפרט חשוב להקדיש לכך תשומת לב כשנבחרת האופציה של שער כנף. שער זה נפתח כלפי פנים או כלפי חוץ. אבל גם שערים קונזוליים ושערים נגררים זקוקים למרחב פנוי אליו יוכלו לנוע כדי לאפשר מעבר.

    אילוצים סביבתיים

    מאפיין נוסף של הסביבה שיש לקחת בחשבון לפני הזמנת שער חשמלי הוא פני הקרקע. כשהקרקע אינה ישרה אלא מתאפיינת בשיפוע מסוים, הפתרונות האפשריים הם שער כנף מתקפל או שער כנפיים. כמו כן גם שער קונזולי מרחף. במקומות שבהם נדרש מרווח בין השער לקרקע, מכל סיבה שהיא, האופציה המומלצת היא קורה קונזולית או שער קונזולי מרחף.

    תדירות המעבר בשערים חשמליים

    עוד נתון שמשפיע על הבחירה בין כל הדגמים הקיימים של שערים חשמליים הוא התדירות הצפויה של המעבר דרך השער. ככל שצפויים לעבור יותר כלי רכב בכל פרק זמן נתון דרך שער חשמלי, כך מהירות הפתיחה שלו מקבלת משקל רב יותר בהחלטה. לכן נדרש מנוע חזק יותר. לעומת זאת שער כניסה לחניון של בית פרטי, ואפילו כזה של בניין מגורים לא גבוה מאוד, יכול להיות גם איטי יחסית מפני שממילא לא צפויים עומסים בכניסה וביציאה.

    שערים חשמליים

    התקנת שערים חשמליים – רק ע"י מומחים מנוסים

    בכדי ששער חשמלי ימלא את ייעודו באופן מיטבי, לפרק זמן מקסימלי, כל רכיב ורכיב חייב להיות איכותי במיוחד. המנוע, מערכת הפיקוד, המיסבים וגם הכנפיים או הקורה. בנוסף חשוב להפקיד את מלאכת ההתקנה בידיים מקצועיות ומנוסות. השילוב בין עבודות המסגרות לעבודת החשמל, החיבורים בין הרכיבים השונים והצורך להתאים את השער לתנאי השטח הספציפיים מחייבים בקיאות רבה. הצוותים של Defendoor אמונים על התקנה מדויקת וביעילות מרבית. נשמח גם כאמור לייעץ לכם כך שתוכלו למצוא את השער החשמלי הנכון ביותר עבורכם.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן