השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    מה חדש בתחום השערים החשמליים?

    מה חדש בתחום השערים החשמליים?

    שער חשמלי הוא מתקן נפוץ מאוד. ניתן לראות שערים חשמליים בכניסה לישובים שמבקשים למנוע כניסת גורמים לא מורשים, בפתח מפעלים וגם כאמצעי לחסימת שטחי חנייה בבנייני מגורים. כמו תחומים רבים אחרים, גם בעולם השערים החשמליים ישנה מגמת שיפור משמעותית בעשור האחרון. באופן טבעי הרווח הוא של כל מי שזקוק לשער.

    שערים חשמליים

    מקסימום חוסן

    שערים חשמליים הם מטבעם התקנים כבדי משקל. בפרט כשנדרשת חסימה של מפתח רחב יחסית. בזכות טכנולוגיות ייצור מתקדמות ניתן למצוא כיום שער חשמלי גדול ומסיבי – למשל קורה קונזולית ברוחב של עד 6 מ'. שער זה מתאפיין בחוסן רב.
    בזכות איכות זו, השערים החשמליים ממלאים את ייעודם ומהווים מחסום אפקטיבי להפליא. החוסן תורם גם לעמידות של כל שער ומאפשר להפיק ממנו תועלת לטווח ארוך.

    מקסימום בטיחות

    דגש נוסף בייצור השערים החשמליים המתקדמים הוא בטיחות. ישנם מספר אמצעי בטיחות שנועדו למנוע נזק כתוצאה מהפעלה לא מבוקרת של השער. ביניהם: פוטו אלקטרי (מעין "עיניים" שיודעות לזהות נוכחות של אדם או חפץ בקו השער), נורה מהבהבת וסף אנכי רגיש.
    תשומת הלב לפן הבטיחותי הכרחית על-מנת למנוע תאונות, ולאפשר שימוש בראש שקט במתקן. חשוב לציין שעל-מנת להבטיח מקסימום בטיחות נדרשת גם התקנה מדויקת ומוקפדת. עוד מרכיב הכרחי הוא תיקון כל תקלה, קלה ככל שתהיה, באופן מידי.

    שערים חשמליים אסתטיים

    כמו כמעט כל פריט בימינו, גם שער חשמלי נבחן לא "רק" על סמך הפונקציונליות אלא גם בהיבט האסתטי. בהקשר זה כדאי לדעת שניתן לצבוע את הסוגים השונים של השערים החשמליים בכל גוון רצוי. אפשר להגיע למצב שהפרופילים עצמם מתאפיינים במראה נקי ועכשווי ולכן מרשים.

    מגוון סוגי השערים החשמליים – שער קונזולי מרחף, קורה קונזולית, שער כנף, שער כנף מתקפל – מאפשר התאמה מלאה למאפייני המפתח והשטח. גם לכך יש חלק באסתטיות המתקבלת. חברת Defendoor מקפידה על ייבוא שערים של יצרניות מובילות שמוכרות בזכות רמת הגימור הגבוהה של מוצריהן.

    שערים חשמליים

    שערים חשמליים בהתאמה מדויקת לכל צורך

    מגמה מובהקת נוספת היא ההתמקצעות בתחום. הבקיאות שרכשנו לאורך שני עשורים של פעילות ענפה ובפרט ייבוא והתקנת שערים, באה לידי ביטוי ביכולת לספק את המענה הנכון ביותר לכל צורך ובכל תנאי שטח. כך למשל עבור סגירת מתחם שמתאפיין בקרקע בעלת שיפוע. המוצר המתאים הוא שער קונזולי. במקרים אלה ניתן גם לשנות את הגובה שבו נע השער במידת הצורך. בחניות פרטיות ההמלצה היא להתקין שערים מתרוממים שמתאפיינים בתנועה מהירה וחוסכים זמן יקר.

    במקומות רבים משולבת במערכת גם מצלמה לתיעוד המתרחש סביב השער. כדי לחזק את מרכיב הביטחון. ב-2022 ביטל משרד התקשורת את הדרישה לאישורים פרטניים עבור שורה ארוכה של רכיבים אלחוטיים. בהם כאלה המשמשים לשער חשמלי. לכן מתחדדת החשיבות של בחירה בחברה אמינה ומקצועית שתדע להשתמש בכל מקרה בחלקים האיכותיים ביותר הקיימים כיום.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן