השאר פרטים ואנו נחזור אליך

    X

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם





    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. To the truth, Kahshak Skeit Dz Ma, from you to a mechanized married manorech. To the truth Karshak Skeit des Ma, from you to a married mechanic from Nororgoller Montferrer Sobert Lorem in the Yahul dough, to knead in the city of Gek Litz, and in the baguette. Goller Montferrer Sobert Lorem Shevetz Yehol, to sway in the city of Gek Litz, and whose heart aches Solgak. Bright and moist zirconium is swollen, in flexors. Thou shalt multiply and feed upon us, and the name of the LORD shall be cut off from thy mouth. The tag will be worn.

    תיקון שערים חשמליים

    תיקון שערים חשמליים

    שער חשמלי איכותי ממלא את ייעודו לאורך שנים רבות. יחד עם זאת, כמו בכל מתקן, עלולה להיווצר תקלה שפוגעת בתפקוד התקין של השער. במקרה כזה חשוב להפקיד את הטיפול בבעיה בידיים מקצועיות – של מומחים בעלי ניסיון נרחב.

    תיקון שערים חשמליים

    סוגי התקלות הנפוצות:

    שער שמתחיל לזוז באופן עצמאי, מבלי שקיבל פקודת פתיחה או סגירה.
    עצירה לפני הגעה לפתיחה מלאה (או לפני שהשער נסגר לגמרי).
    חוסר תגובה לניסיון ההפעלה של השער.
    רעש חריג תוך כדי תנועה.
    תנועה איטית במיוחד של השער.

    הגורמים האפשריים העיקריים לפגיעה בתפקוד שער חשמלי

    כל אחת מהתקלות הנ"ל עלולה לנבוע מגורמים שונים. בהתאם מומלץ תמיד לפנות למומחים לתיקון שערים חשמליים ולקבל הכוונה מקצועית.
    הגורמים העיקריים לתקלות בשער חשמלי הם:

    סוללות ריקות בשלט – ולכן חוסר יכולת להפעיל את השער באמצעות אותו שלט ספציפי.
    מכשול על המסילה – כולל אבן קטנה או פריט אחר, לאו דווקא בולט לעין, שמונע את תנועת השער.
    תקלה בחיישנים – מצב מסוכן במיוחד שבו השער עלול לנוע גם כשיש אדם או בעל חיים במסלול שלו, או לפעול גם מבלי שקיבל פקודה לכך.
    בעיה בכרטיס הפיקוד – למשל חיווט רופף, חוטי חשמל אכולים (עכברים למשל אוהבים לכרסם חוטים כאלה), קצר שהוביל לשריפת הנתיך ועוד. גם חדירת מים אל מערכת הפיקוד עלולה להשבית אותה.
    מנוע שהתחמם יתר על המידה – ובפרט בימים שבהם הטמפרטורות גבוהות מאוד, או בעקבות שימוש אינטנסיבי כשחלק מהרכיבים במערכת סובלים מבלאי (כך שנוצר עומס יתר על המנוע).
    עיוות בשער עצמו – שמונע ממנו לעבור לאורך המסילה או שמייצר רעש חריג.
    פגיעה בגלגלים או במסילה – נזק מכני שלא מאפשר תנועה חלקה, או לא מאפשר תנועה בכלל. גלגלים שחוקים עלולים לייצר גם רעש רב.

    תיקון שערים חשמליים

    תיקון שערים חשמליים – מענה מידי לכל קריאת שירות ואבחון מדויק של התקלה

    חברת Defendoor מייבאת, מתקינה וגם מתקנת שערים חשמליים – הן במגזר העסקי והן עבור לקוחות פרטיים. מוקד השירות של החברה אמון על מתן שירות מידי בכל מקרה של תקלה. הבסיס הוא תשאול הלקוח ואיסוף כל המידע הרלוונטי. לאחר אבחון הגורם לבעיה, יכולים אנשי המקצוע המנוסים במוקד השירות לדעת האם הפתרון הנכון מחייב הגעת טכנאי למקום, או שמא הלקוח יכול ליישם אותו בעצמו. במקרה השני, תינתן הנחייה טלפונית מפורטת ומדויקת, עד להשלמת הטיפול בתקלה.

    שירות של טכנאי מיומן לתיקון שערים חשמליים

    אם התקלה מחייבת הגעת טכנאי, Defendoor שולחת איש מקצוע מיומן תוך זמן קצר מאוד. עוד קודם לכן תינתן הצעת מחיר (כשהדבר אפשרי), ובכל מקרה כל פעולה תתבצע רק לאחר קבלת אישור מפורש מהלקוח. ערכים נוספים שמנחים את פעילות החברה בכל הנוגע לתיקון שערים חשמליים הם שקיפות מלאה, אמינות ללא פשרות, שימוש בחלקים מובחרים כשיש צורך להחליף רכיב כזה או אחר – ומחויבות מוחלטת למתן הפתרון הטוב ביותר ויישום מוקפד שלו, כך שהשער יחזור להיות תקין לחלוטין ויישאר כזה לטווח ארוך.

    מאמרים נוספים שיעניינו אותך

    דילוג לתוכן